Eurovea Fashion Forward 2017

1:19


Ahojte. Kedy ste si naposledy pozreli nejakú módnu prehliadku? Že nikdy? Ak ste sa posledný týždeň zdržiavali v Bratislave, tak ste to mohli napraviť. Námestie pri Eurovea Shopping Center na nábreží Dunaja sa totiž už po tretí rok premenilo na dejisko eventu Eurovea Fashion Forward.

Ja som sa na akciu tento rok zavítal po prvýkrát a musím uznať, že som ostal milo prekvapený. Keďže na prehliadkách sú prezentované výhradne značky, ktoré majú svoje zastúpenie v nákupnom centre Eurovea, tak je kúpa jednotlivých modelov skutočne takmer na dosah. Nemusíte dúfať, že si na vás nájde čas návrhár, ktorý by pre vás vysnívaný model z móla ušil priamo na mieru. Jednoducho si to zamierite priamo do obchodu a vyskúšate si to, čo sa vám páči. Podobne sme to spravili aj my, kedy sme si to po stredajšej prehliadke Armani Jeans namierili priamo do predajne v Eurovea. 

Spektrum brandov ako už spomínaný Armani Jeans, BCBGMAXAZRIA, Tous alebo Pietro Filipi doplnila autorská prehliadka slovenského módneho návrhára Fera Mikloška. Modely nášho domáceho módneho mága sa na móle ukázali hneď dvakrát a to v utorok a stredu večer. Hoci som doposiaľ jeho tvorbu vnímal skôr, ako niečo na mňa príliš elegantné, tak teraz som si zamiloval hneď niekoľko modelov z komiksovej kolekcie #M20.

  

Jediné, čo je podľa mňa trochu škoda, je to, že sa na móle nepredstavilo viac značiek. Určite by bolo zaujímavé vidieť v našich končinách prehliadku H&M alebo Adidas, ktoré už sú na svetových "fashion weekoch" priam rutinou.

Jednou z naj častí celého eventu pre mňa bola jednoznačne streda večer, ktorá patrila projektu International Fashion Night. V rámci obrovskej módnej šou sa predstavilo niekoľko návrhárov a dizajnérov z Madrska, Rumúnska, Rakúska, Portugalska, Slovínska, Portugalska, Írska, Českej Republiky a samozrejme zo Slovenska. Program bol doplnení o rôzne hudobné a tanečné vystúpenia, ktoré z celého večera spravili naozaj vydarenú šou. Možno je to prehnané tvrdenie, no miestami som sa cítil, ako na prehliadke niekde v New Yorku. Môžem pokojne povedať, že išlo o najlepšiu prehliadku, akú som zatiaľ videl. 





    




Vrcholom celého týždna však rozhodne bola prehliadka modelov od Vivienne Westwood, ktoré v Bratislave predáva módny dom Alizé. Podobné kúsky zrejme v našich uliciach ešte dlho budeme hladať márne. Vidieť ich u nás aspon na móle preto bolo veľmi fajn.

Ak porovnám konkurenčné Bratislavské módne dni (BMD) a Eurovea Fashion Forward (EFF), tak je ťažké vybrať víťaza. BMD-čka majú za sebou už dvanásťročnú tradíciu a silnú meno na trhu a ukradnúť im túto pozíciu určite bude ťažké. EFF sa však oveľa viac orientuje na bežného zákazníka, ktorý do módy nemôže investovať stovky eur mesačne. 


You Might Also Like

0 komentárov