Bratislavské módne dni - Jeseň/Zima 2016

2:08


Už je to nejaký mesiac, odkedy som na tento blog napísal posledných pár riadkov. V šatníku pribudlo pár nových kúskov oblečenia a na mape som si zaškrtol ďalšie cestovateľské destinácie. Ak sledujete môj instagram, zrejme ste si všimli, že som sa koncom septembra už tradične zúčastnil Bratislavských módnych dní. Tie aj tento rok boli prehliadkou toho najlepšieho zo Slovenskej a Českej módnej scény.

U mňa na móle bezkonkurenčne zabodoval Michael Kováčik. Jeho tvorbu sledujem už dlhšie a prvá pánska kolekcia tohto rodáka zo Slovenka je presne to, čo považujem za must-have kúsok každého šatníka! Ak by som si mohol ihneď po prehliadke domov zobrať jeden kúsok, zrejme by som mal značný problém s výberom toho vyvoleného.

BMD-čka sú skvelou príležitosťou, ukázať to najlepšie a najobľúbenejšie z radov našich šatníkov a platilo to aj u mňa. Napriek tomu, že v mojom šatníku sa nachádza pomerne veľké množstvo farebných kúskov oblečenia (ak za farbu považujeme bielu a sivú :-D), tak tentokrát to bolo takmer celé #AllInBlack. Čierna ma v poslednej dobe baví čoraz viac a v módnom svete nie je zrejme žiadna iná farba, ktorá by jeho dravosť dokázala podtrhnúť lepšie.


Prvý deň patril premiere mojej novej láske, blazeru Balmain, ktorý som si v Auguste priniesol z Dubaja. Zvyšok outfitu, tak ako som už naznačil ostal v čiernej. Vôbec po prvýkrát som mal na sebe kožené nohavice. Poviem vám, vôbec som sa v nich pohodlne necítil a preto klobúk dole pred každým, kto ich nosí bežne.



V druhý deň som stavil na moju bomber z Forever 21, ktorá tvorila základ celého outfitu. Nakoľko som mal možnosť spolupracovať s touto americkou značkou, pri ich vstupe na slovenský trh, nemohol som sa zaobísť bez nejakej sviežej novinky z ich portfólia. Outfit efektne doplnili metalické slip-ony zo Zary a hodinky Calvin Klein.




Tretí deň, ktorý hodnotím ako najvydarenejší z celého týždňa som mal úplne iné plány. Chcel som vynechať čiernu farbu a vidíte, ako to dopadlo. Nepodarilo sa. Jediné čo som od začiatku vedel, bolo že chcem klobúk. Mimochodom ten je z H&M. V prípade topánok som opäť siahol po svojej obľúbenej značke Calvin Klein.



Foto: Jakub Kovalík, Ramon Leško






   

You Might Also Like

0 komentárov