Thinking about love

23:00


Ahojte. už je to nejaký ten týždeň, čo som napísal posledný blog. Áno, ten o Londýne. Poviem vám, ani ja sám neviem, prečo mi to toľko trvalo. V notebooku mám stále niekoľko sérií fotografií, ktoré som už dávno chcel zverejniť, no nestalo sa. Písať vám dnes o tom, ako skvelo mi bolo vo februári v Brightone by už asi zmysel nemalo. Veď už je tu máj - lásky čas!

Aj na vás dnes celý deň zo všetkých strán vyskakovali zamilované fotky, videá, citáty a srdiečka? Ak ste single, možno ste podobne ako ja, ešte viac rozmýšľali nad tým, čo robíte zle. Mne moje dnešné filozofické úvahy spríjemňovala zmrzlina (stále tvrdím, že sladké nejem) a môj milovaný pes Edie :-) To je tá živá bytosť, ktorá ma zatiaľ nikdy nesklamala a zaslúži si moju lásku v akýkoľvek deň, nie len v prvý májový. 

Jednoducho ak niekoho milujeme, mali by sme mu to dávať najavo stále. Znie to možno naivne, ale ak máte niekoho radi, tak mu to povedzte. Ak vám niekto chýba, nečakajte, kým bude neskoro. Neschovávajte svoje pocity a myšlienky za žltých smajlíkov a nehrajte sa zbytočne obľúbenú hru s názvom - kto koho vydrží dlhšie ignorovať. 


Ak chcete niekomu niečo povedať, kašlite na to aká môže byť odpoveď a povedzte to. Milovať niekoho druhého je super pocit. Ja osobne ho mám oveľa radšej, než vedomie, že má niekto iný rád mňa. Možno to je divné, ale to sú aj seriály v slovenských televíziách a naďalej sa nakrúcajú. Dnes som si uvedomil, že je zvláštne, koľko ľudí do nášho života príde a ako ho môže hoc len jedna osoba na istý čas úplne zmeniť.

Fotky vznikli opäť na mojom obľúbenom mieste v Trnave (Do Tesca sa chodí kupovať mlieko, za Tesco sa chodí fotiť!). V posledných týždňoch som si veľmi obľúbil túto denimovú bundu z kolekcie David Beckham for H&M, ktorú som si zakúpil koncom minulého leta vo výpredaji za 10€. Milujem jej farbu! Topánky v tomto outfite som si kúpim asi dva týždne dozadu v Alde a košeľa je z aktuálnej ponuky H&M.







Outfit - Denim jacketDavid Beckham for H&M, shirt: H&M, Jeans: Bershka, Shoes: Aldo, Sunglasses: Aldo


You Might Also Like

1 komentárov