Positive energy by Adidas

21:14


V stredu som mal možnosť zúčastniť sa jednej skvelej akcii, z ktorej som si skutočne odniesol pozitívnu náladu a energiu minimálne na celý zvyšok týždňa. Ak sledujete môj instagram, asi ste zachytili, že trošku "adidasoval". Niektoré akcie vyzerajú dobre len na fotkách, či na videu, táto však skutočne vydarená bola. Adidas predstavil novú obuv PureBoost X, ktorá bola navrhnutá ženami a vytvorená len a len pre ženy! 

Predstavovanie tohto nového typu topánok sa skĺbil aj s ukážkou funkčného oblečenia pre ženy, vďaka čomu vznikol vskutku podarený showroom. Originálny dizajn topánky PureBoost X si určite nájde svoje milovníčky. Na mňa osobne síce priveľmi ružový kúsok, ale veď prečo nie, ženy predsa túto farbu milujú.

Adidas navrhol tento unikátny model v spolupráci so športovkyňami z celého sveta. O dokonalé pohodlie sa postará prispôsobivá klenba, ktorá chodidlo usadí na výstelke zo špeciálnej peny boost. Ďalším pozitívom je to, že topánka je skutočne úzka a ženské chodidlo zbytočne nerozširuje, ako to je v prípade množstva iných topánok.

O skvelú atmosféru sa postarala moderátorka Soňa Skoncová, ktorá topánky uviedla do sveta a stala sa ambasádorkou pre Adidas na rok 2016. So Soňou sa vždy rád vidím a inak tomu nebolo ani tentokrát :-) Vydareným spestrením bolo určite vystúpenie tanečnej skupiny Ladylicious




V priestoroch bratislavskej Design factory som sa bavil v spoločnosti úžasnej fotografky Welin, ktorú snáď za celý večer úsmev neopustil (smeješ sa stále? :-D).

Na záver musím dodať, že sa mi opäť raz potvrdilo moje staré známe, že keď sa idem pred nejakou akciou najesť, tak už potom jedia len moje oči! Catering bol fakt super. Nie len že dobre vyzeral ale aj dobre chutil. Chlebíčky s rukolou, šaláty s rukolou, čo vám budem hovoriť, milujem rukolu! Ešte viac ma však potešilo to, že miesto bublinkavých limonád a podobných nápojov sa podávali čerstvé šťavy, ktoré priamo pred vami odšťavoval príjemný personál. 





Keď som rozmýšľal, čo si na tento event oblečiem, hneď som vedel, že konečne vytiahnem svoj možno trochu extravagantný kúsok z kolekcie Adidasu a ich spolupráce s Pharrellom Williamsom. Mega modrá a mega bodkovaná bunda sa prehliadnuť asi nedá a preto si myslím, že si nič iné ako AllInBlack outfit nezaslúži. 

btw. ak vás nové PureBoost X zaujali, sú v predaji vo všetkých predajniach Adidas a A3 Sport za 120€ od piatka 5. februára! ;) Viac o inakosti týchto tenisiek som sa rozpísal v článku na ŽenskomWebe.



Za fotky ďakujem Welin

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Odpovede
    1. Ďakujem ;) Tiež sa mi veľmi páči, pred projektorom sme sa celkom zabavili :D :D :D

      Odstrániť