Baby, you got me.

22:53


Som ANTIfan. Skutočne som si zamiloval nový album od Rihanny, ktorý má názov Anti! Tá hudba, tie texty. Celé to spojenie. Možno viete, že Rihanna je pre mňa tzv. AllInOne" balíček. Ak niekoho jej nová tvorba šokovala negatívne, mňa práve naopak veľmi potešila! Je to práve to, čo vždy mala aj na predošlých cd, ale nikdy nie vo veľkej miere. Album som jej uveril úplne celý a až ma zaráža, ako sa textovo zase raz dievča trafilo do môjho života. Vlastne keď sa tak nad tým zamyslím, tak nech to znie akokoľvek povrchne a hlúpo, Rihanna je možno jediný človek čo ma zatiaľ nesklamal. A to je dosť blbé zistenie, kedže ona o mojej existencii pravdepodobne ani netuší :-D 

Ak ste Anti ešte nepočuli, tak vrelo odporúčam aspoň pre mňa najlepšie skladby albumu - Kiss ist Better, Needed Me a Love on The Brain! ;-) O to viac, ak ste single, prípadne ste dostali práve kopačky. Anti určite bude ten najlepší hudobný valentínsky" výber!

„And I can’t get enough
Must be love on the brain, yeah
And it keeps cursing my name
No matter what I do
I’m no good without you"

Čo sa týka fotiek, asi ste už pochopili, že outfit vznikol práve vďaka nadšeniu z nového albumu, ktoré ma sprevádza dodnes.  Čiapku "IWannaFuckRihanna" som zrejme opäť stratil, takže česť jej pamiatke. Kúpim si ďalšiu. Kedže milujem vrstvenie, ale nemám rád hrubé neforemné zimné bundy a kabáty, tak mi maximálne vyhovuje tá tohtoročná Zima". Stačí nejaká mikina prípadne sveter, obyčajná bombera a môžte ísť do ulíc! 






Outfit - Bomber jacketNew look, Sweatshirt: H&M, Jeans: Review, Shoes: Nike RosheRun, Packbag: Cayler&Sons






You Might Also Like

8 komentárov

  1. Díky za super tip, album si určitě poslechnu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je zač! ;) Verím tomu, že sa bude páčiť!!! :)

      Odstrániť
  2. Obľúbené pozadie na fotky :D hah!

    http://miskaholla.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tú rihannu si pozriem som na ňu teda zvedaváá :)) mne sa tiež prostredie páči, určite by som aj ja pri takom chcela fotiť aaa pekne vtipne píšeš, štýl obliekania super, hodí sa k tvojej postave ;)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! :) Som rád, že som ja, respektíve blog zaujal ;) Podobné miesto nájdeš určite takmer v každom meste :D Stačí nejaký väčší supermarket (v tomto prípade Tesco) a parkovisko :D

      Odstrániť
  4. Super fotky, ta bomber bunda je TOP! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť