Mr. Snowman

15:00



Ako ste začali nový rok? Možno je to už trochu ohraná a zbytočná otázka, ale ja budem pri kolónke dátum ešte minimálne mesiac omylom písať rok 2015. Pre nás vysokoškolákov sú prvé týždne v každom roku zrejme tie najhoršie. Už je asi každému jasné, že hovorím o skúškovom. Aj ja patrím medzi tú väčšinu študentov, ktorá deň pred skúškou robí čokoľvek iné, len aby sa nemusela učiť. Zatiaľ mi ale tento systém vychádza, tak snáď sa osvedčí aj tento semester! :-D

Minulý týždeň som si spravil menší výlet do Brna, kde som sa okrem iného stretol s kamarátkou Thuy z blogu Bridge of memories. Thuy študuje v Manchesteri a v Brne je len na pár dní, takže príležitosť stretnúť sa s ňou, som si nemohol nechať ujsť. Kedže obaja máme blog, naše stretnutie sme využili vo všetkých smeroch a vzniklo aj pár fotiek.

V Brne prekvapila menšia/väčšia snehová kalamita, na ktorú som ja osobne vôbec nebol pripravený a musím priznať, že som skoro zamrzol! Už som nejak bol nastavený na tú zimu-nezimu bez snehu, ktorá mi maximálne vyhovovala. Vďaka tomuto počasiu som zistil, že kúpa môjho hnedého roláku (zamiloval som sa do rolákov!) bola správna voľba! Cestovný outfit podľa môjho názoru skvelo doplnila čierna taška z Aldo, ktorú som si našiel pod stromčekom.

Ak chcete vedieť, aká vlasová zmena u mňa nastala, klik na môj instagram! Majte pekný deň ;)

Outfit - JacketBazar (from Turkey), Rollneck: Zara, Jeans: Bershka, Shoes: F&F, Bag: Aldo, Gloves: Primark





You Might Also Like

4 komentárov

  1. Fakt nevím, co vytknout, líbí se mi to od hlavy k patě.

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) aj keď, nejaká chyba sa určite najde ;)

      Odstrániť
  2. Moc povedené a hezky nakombinované :)

    OdpovedaťOdstrániť