Do you feel happy?

13:41


Momentálne zrejme nie je na Slovensku žiadne miesto, kde by nebola aspoň minimálna vrstva snehu. Poviem vám, ja už pár rokov sneh skutočne nemusím. Keby som žil v časovom pásme, kde sneh nepoznajú, vôbec by mi to nevadilo. Na druhej strane, prečo si nechať kaziť náladu niečim takým? V každom dni sa nájde niečo pozitívne, niečo čo nám spraví radosť a je úplne jedno, či vonku svieti slnko, prší, alebo padá sneh.

V sobotu som sa v Banskej Bystrici stretol so skvelou fotografkou Martinou Cimermanovou, ktorá robí skutočne krásne fotky! :-) S Martinou sme sa stretli prvýkrát a bol som zvedavý, ako to dopadne, kedže jej fotky pre Lapkinn sa mi vždy veľmi páčili. Vonku bolo niekoľko stupňov pod nulou, takže fotenie prebiehalo veľmi ale veľmi rýchlo. Už teraz sa teším na ďalšiu spoluprácu ;-) 

A ak si myslíte, že nie som oblečený dostatočne teplo, tak zdanie klame. Moje bohaté vrstvenie okrem bundy pozostávalo z tielka, trička, mikiny a ďalšej mikiny. A aj tak mi bola zima :-D Nech už je vonku aspoň 15 stupňov! 

Btw. Po mesiaci nenakupovania som bohužiaľ neodolal, a podľahol som aj ja. Ale tak, nekúp rifle za 10€! :-D 







Outfit - JacketZara, Sweatshirt: Hollister, Jeans: Bershka, Shoes: F&F

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Odpovede
    1. Ďakujem :) Uvidíme, ako dlho pri nich vydržím :D

      Odstrániť
  2. Tohle je super outfit, líbí se mi to prostředí ve kterém je to focené :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Pre mňa už také outfitové-farebné šialenstvo :D :D :D

      Odstrániť