Run this town

18:00



Zažili ste niekedy ten pocit, že ste prišli do nejakého mesta, kde ste nikdy predtým neboli a cítili ste sa tam ako doma? Mne sa to pár rokov dozadu stalo vo Viedni. Neviem ani čím mi toto mesto tak učarovalo (úradným jazykom určite nie), ale Viedeň skutočne milujem! Za posledne dva-tri roky som tam pomerne často a aj tak mi to príde málo. Každá príležitosť na výlet do metropoly Rakúska mi príde ako dobrá a vždy sa tam rád vraciam. Mnoho mojich známych miluje Prahu. Tá je však pre mňa len mestom ako každé druhé a to som tam bol za posledný polrok neraz.

Vo Viedni sa skutočne cítim ako doma a mám pocit, že to tam poznám ako možno nie ani v Trnave, kde už štvrtý rok žijem a študujem. Ak by som sa mohol zo dňa na deň presťahovať práve do mesta, ktoré mnohí poznáte možno vďaka seriálu Komisár Rex, svetoznámej Sacherovej torte alebo zábavnému parku Prater, bez váhania by som tak spravil. Páči sa mi tá rozmanitosť kultúr a národností, ktorú vo Viedni stretnete. Páčia sa mi tie uličky, páči sa mi ten pach metra a dokonca aj to, že z jednej strany mesta na druhú cestujete niekedy večnosť. U nás jednoducho také mesto nie je a dlho zrejme ešte ani nebude. Ja všetko robím na poslednú chvíľu a v strese, takže tá uponáhľanosť veľkomesta ako Viedeň na mňa pôsobí viac než pozitívne.

V tomto predvianočnom období je Viedeň skutočne krásna. Vianočné trhy vo Viedni patria zrejme medzi tie najkrajšie v strednej Európe. Na každom kroku nájdete nejakú gýčovú výzdobu, tomuto mestu to však človek uverí a užíva si tú atmosféru, bez nejakého "ale". Aspoň ja sa vo Viedni vždy cítim výborne. Neriešim žiadne problémy, ktoré ma čakajú na Slovensku, aj keď to je za rohom a bez stresu si užívam moment za momentom.

Naposledy som Viedeň navštívil minulú stredu, čo ste si možno všimli, ak ma sledujete na instagrame. Ako sprievodca som mal na starosti zrýchlenú prehliadku historického centra (skutočne zrýchlená), návštevu Prátru a samozrejme aj nákupy. Spomínaný Práter je síce otvorený celoročne, v tomto období je však väčšina atrakcií mimo prevádzky a ľudí v areály parku je skutočne len zopár desiatok. Miesto ako stvorené pre fotenie! Množstvo farebných stien, a iné, niekedy až morbídne pôsobiace zákutia opusteného lunaparku vyzerajú na fotkách skvelo. Oblečený mám môj najnovší a momentálne aj najobľúbenejší nie tak celkom camel coat z Pull&Bearu. Natrafil som naň úplne náhodne, v kabínke som sa doň zamiloval a pri pohľade na cenu, ktorá ma milo prekvapila som s jeho kúpou dlho neváhal.






Outfit - CoatPull&Bear, Sweatshirt: H&M, Jeans: Bershka, Shoes: Nike, Bag: No Brand (from Turkey)


You Might Also Like

4 komentárov

  1. Super jednoduchý outfit a parádní batoh!
    Vídeň mám moc ráda, i když Prahu mám pořád radši. Pro mě je ale každé město prostě a jednoduše jiné a těžko se mi porovnávají... trošku alibismus... Ale do Vídně se vždycky budu vracet ráda, hlavně před Vánoci, ale i mimo ně, protože to město má svoje kouzlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tiež si myslím, že Viedeň stojí za to počas celého roku, nie len cez Vianoce :))

      Odstrániť