Good day in Vienna

15:00


Pri pohľade na tieto fotky ani ja sám neverím, že vznikli pár dní dozadu. Vo Viedni skutočne bolo ešte minulý týždeň počasie, ktoré vôbec nepripomínalo to decembrové. Nebudem sa ale opäť rozpisovať o tom, ako milujem toto mesto. Tentokrát moja návšteva susedného Rakúska mala jasný zámer. Nakupovanie vianočných darčekov. Poviem vám, čo sa týka výberu, tak ten je aj pár kilometrov za hranicami Slovenska neporovnateľne väčší.

Vo Viedni nájdete množstvo obchodov, ktoré na Slovensku a v Česku nenájdete. Určite za spomenutie stoja Forever21, Hollister, American Apparel alebo Snipes. Medzi najvyhľadávanejšie ,,turistické" miesta však už nejaký ten mesiac patrí zrejme Primark. Ten najdete vo Viedni hneď dvakrát. Jeden je v nákupnom centre SCS (tu nájdete aj Hollister) a druhý nájdete v centre G3 (väčší a podľa môjho názoru aj výberom lepší Primark je v SCS). Oba tieto obchodné domy sú mimo centra Viedne, takže treba počítať s tým, že ak sa presúvate metrom, tak cesta z centra môže zabrať aj hodinu.

Ak je reč o Primarku, tak ľudia ho buď milujú alebo nenávidia. Je pravda, že ak chcete nakupovať darčeky, basic kúsky, alebo oblečenie, ktoré viete, že si oblečiete raz a už ho nevyužijete, tak Primark je na to ako stvorený! V ktorom inom obchode by sa vám podarilo zaplatiť za dve obrovské tašky oblečenia a doplnkov niečo okolo 100€? Netreba kupovať všetko a čakať, že tie veci vydržia večnosť a nebudete sklamaný :-) Nevýhoda je, že tie skutočne dobré kúsky sa väčšinou ihneď vychytajú a zostávajú len úplne najmenšie a najväčšie veľkosti.

Fotky vznikli úplne neplánovane v areály múzea Albertina. Premiéru si odbil môj nový biely sveter z Forever 21, ktorý som pri predošlej návšteve Viedni vychytal v 50% zľave. Som zvedavý, ako dlho pri mojej šikovnosti vydrží biely.








Outfit - Jacket: Bazar (from Turkey), Sweatshirt: Forever21, Jeans: Bershka, Shoes: Aldo, Bag: Fred Perry, Hat: Zara

You Might Also Like

2 komentárov

  1. ja mam tiez rada vieden ale to pocasie si nepamatam :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi sme mali šťastie na pár slnečných hodín :))

      Odstrániť