Shades of grey for weekend

15:00


Keď si spätne premietnem počasie posledných dní, tak mám skôr pocit, že začína jar a pritom je to presne naopak. Takáto jeseň sa mi celkom páči. Potom si však spomeniem na to aký je dátum, a hneď mi je jasné, že skôr či neskôr začne zima. Zatiaľ si však treba užiť posledné slnečné dni.


Spravili sme tak aj my s Miškou. Z dlhej chvíle po škole sme sa rozhodli, že ideme von a spravíme nejaké fotky. Tak sa aj stalo. Ona pofotila opäť mňa a ja ju. Keďže v Trnave bývame mimo centra, opäť sme využili jednoduchý priestor parkoviska za Tescom, ktoré máme doslova pár krokov od bytu. Ako sa hovorí, menej je niekedy viac a ja osobne fotkám s jednoduchým pozadím fandím.


Jednoduchá mikina, ktorú mám na fotkách je z Primarku a momentálne to je u mňa veľmi často využívaný kúsok. Bombera ktorou som sa celý look snažil oživiť je z Bershky. Ak mám byť úprimný, mám ju už zhruba rok, a oblečenú som ju mal dokopy asi dvakrát. Je to jeden z tých kúskov, pri ktorom si na prvý pohľad v obchode poviete, že je tak škaredý, až sa vám nakoniec začne páčiť. Problém je ten, že mi príde veľmi ťažko kombinovateľná, ak naozaj nehovoríme o oživení AllinBlack outfitu. 










Outfit - Bomber JacketBershka, Sweatshirt: Primark, Jeans: Bershka + DIY, Shoes: Zara, Hat: Reserved

You Might Also Like

4 komentárov

  1. Odpovede
    1. Ano ano, je to vlastný upgrade inak obyčajných modrých jeansov z bershky ;) Som rád, že sa páčia :)

      Odstrániť
  2. jednoduché a chick ;).
    a za klobúk dávam palec hore!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť