Colors of Prague

16:08


Ahojte! Prajem vám pekné už Novembrové poobedie ;-) Poviem vám, ja tento mesiac vôbec nemám rád. Tak ako celú jeseň. Toto ročné obdobie mi príde zbytočné a keby nebolo, vôbec mi chýbať nebude. Nič sa mi nechce, stále som bez nálady a stále som unavený. Nad vodou ma drží vedomie toho, že už o dva mesiace je tu Január, kedy sa okrem iného budem môcť tešiť aj z toho, že vonku bude čoraz teplejšie (nech už je leto!).


Fotky vznikli pár dní dozadu pri mojej poslednej návšteve Prahy. Českú metropolu som si svojim spôsobom vďaka posledným mesiacom skutočne obľúbil. Vtipné mi však je to, že sa mi nepodarilo stratiť vo Viedni, Londýne, Dubline, Istanbule...ale v Prahe už 2x! Možno si poviete, že tie fotky vyzerajú ako z parkoviska v bratislavskom nákupnom centre, ale všetko má svoj dôvod :-D Pôvodný zámer boli fotky, na ktorých bude aspoň niečo typické pre Prahu. Osud to však zariadil inak a ostali sme fotiť v podzemnom parkovisku. Ja osobne som s výsledkom maximálne spokojný! :-)

O fotky sa postarala kamarátka Ajush, s ktorou sme sa videli ak dobre rátam po viac ako dvoch rokoch. Naposledy to bolo v júli roku 2013 na koncerte Rihanny vo Viedni. Odvtedy sa toho naozaj veľa zmenilo a ani som si neuvedomil, ako ten čas letí. Snáď nebude trvať ďalšie dva roky, kým sa opäť stretneme.

Na sebe mám môj obľúbený kabát, ktorý som si priniesol minulý rok z Istanbulu. Milujem jeho strih, kožené rukávy a farbu (alebo teda nefarbu). Obuté mám moje nové krásky, ktoré mi do šatníka pribudli vďaka skvelému dňu vo Voderadoch. Na prvý pohľad ma tento pár topánok až tak nezaujal, o to radšej som, že som si ho nakoniec vybral.





Outfit - CoatPull&Bear, T-Shirt: Calvin Klein Jeans, Jeans: Bershka, Shoes: Nike, Case: Zara

Photo by Ajush 

You Might Also Like

4 komentárov