I need Summer!

14:00



Ahojte ;) Plne si uvedomujem, že moje „pravidelné“ prispievanie na blog je čoraz vzácnejšie než voľne žijúci slon v slovenských lesoch :-D O to viac sa čudujem a teším tomu, že sa stále nájde niekto, kto sem zavíta ;-) Vždy, keď si už poviem, že idem hodiť nový príspevok, tak si nájdem nejakú inú činnosť. A pritom si to hovorím takmer každý deň! :-D Nie že by ma to nebavilo, to nie, len sa k tomu neviem nikdy dokopať.

Verím tomu, že so začiatkom zimného semestra v škole (vďakabohu začíname až v pondelok) to zmením. Veď to určite poznáte, keď máte robiť niečo do školy, tak aj upratovanie a sledovanie ľudí pod balkónom je väčšia zábava :-D

Outfit je nafotený zhruba týždeň dozadu v Trnave. Bol to zrejem jeden z posledných, ako tak slnečných a teplých dní v tomto roku (aspoň na Slovensku). Neviem či len ja, ale skutočne mám pocit, že tento rok je jeseň extrémne studená, takže moja averzia voči tomuto ročnému obdobiu sa zo dňa na deň stupňuje. Chcem späť leto, chcem späť dlhé slnečné dni a vedomie toho, že keď vyjdete von zo psom v krátkom tričku, tak to je ok. Ledva začal október a ja už ulice brázdim v troch až štyroch vrstvách kde nechýba zimný kabát alebo bunda. Netuším, čo budem robiť v decembri...

Ale späť k outfitu. Čierna bombera a biele predĺžené tričko. Takýchto vecí mám v skrini skutočne veľa a nosím ich čoraz menej. Zo šiltoviek som presedlal na klobúky (načo mi ich toľko bolo, keď som aj tak nosil dve dookola?) a z tričiek s potlačou na basicove kúsky. Stalo sa to, čo som tvrdil, že sa v mojom prípade nestane. Začali sa mi čoraz viac páčiť saká, košele (tým teraz nemyslím hipsterské „flanelky“, ktoré stále milujem :-D ) a všetky tie veci okolo. Doteraz som si takéto veci obliekal, keď na to bola príležitosť. Teraz si tie príležitosti hľadám sám a čoraz častejšie :-)))

Jedným z mojich najnovších prírastkov je práve tento skvelý hnedý klobúk zo Zary. Ak sa vám páči, myslím si, že ho ešte zoženiete, nakoľko je z novej kolekcii. Kúpil som si ho počas môjho mesiaca "bez nakupovania", takže asi tušíte, ako ten mesiac dopadol. Môže zato Miška, vďaka ktorej to opäť dopadlo tak, že som skončil pri pokladni. Neviem sa rozhodnúť, či sa mi k tomuto outfitu klobúk hodí, každopádne pri výbere fotiek som zistil, že sa mi oveľa viac páčia práve tie kde ho mám.   

Ak už zarezávate v škole, tak vám prajem veľa šťastia. Ak ešte nie, tak si užívajte posledné dni voľna aspoň ako ja. Mňa čaká víkend v Prahe a potom „hurá“ do magisterského stupňa štúdia! (ten titul aj tak nikoho nebude zaujímať :-))).








Outfit - Bomber JacketNew Look, T-Shirt: Primark, Jeanss: Primark, Shoes: New Yorker, Hat: Zara





You Might Also Like

6 komentárov

  1. Krásná bunda a klobouk! Outfit se ti celkově povedl :)
    waytomm.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za pochvalu ;) S klobúkom som tiež spokojný :))

      Odstrániť
  2. bunda je skvelá! a páči sa mi farba klobúka, pretože všade inde vidieť len čierne alebo šedé, maximálne bordové, takže palec hore :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Budna je skutočne skvelá a poslednú dobu som si ju naozaj obľúbil ešte viac :D Btw. Práve čierny klobúk podla predstáv mi stále chýba! :D

      Odstrániť
  3. Souhlasím, ta bunda je super! :)

    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť