Bratislavské módne dni, tri dni plné módy!

15:19


Bratislavské módne dni sú jednoznačne jedným z najlepších módnych eventov na Slovensku. Dôkazom toho je určite fakt, že nepretržite trvajú už 10 rokov. Možno žijem v omyle, ale zrejme na Slovensku nemáme žiadnu inú podobnú akciu, ktorá by bez prerušenia trvala takto dlho. Som rád, že aj jesennú časť desiateho ročníka som mohol prežiť na vlastnej koži. Veď predsa, je príjemné vidieť toľko krás a zároveň byť na akcii, kde sa každý len tak nedostane.

Tak ako letné, tak aj jesenné BMD som si v plnej miere užil vďaka mojej práci redaktora pre Star Production. Poviem vám, občas sme si aj s Miškou povedali, že už chceme aby bol štvrtok večer, kedy si povieme, že už je koniec. Ono to už tak býva, na prvý deň sa tešíte a v napätí rozmýšľate nad tým, čo si oblečiete. V druhý deň porovnávate a uvažujete nad tým, aký bude ten ďalší. A v tretí deň, kedy zistíte, že už ste maximálne unavený, vám už začne byť aj celkom ľúto, že je po. To aké boli Bratislavské módne dni nebudem rozpisovať. Boli skvelé. Veď, keď máte okolo seba ľudí, ktorých máte radi, tak to zle dopadnúť ani nemôže :-) 



Množstvo krásnych modeliek a ešte viac krásnych modelov oblečenia a niekoľko desiatok módnych prehliadok domácich ale aj zahraničných tvorcov. Viac nájdete aj v mojich článkoch na ŽenskomWebe. Do pozornosti dávam moje rozhovory so skvelou Soňou Skoncovou, vždy milou Kristínou Farkašovou, dizajnérskou skupinou NuPPL alebo ten s otcom národa (ako jedna moja kamarátka poznamenala) Borisom Kollárom (dvojslovné odpovede vždy potešia :-D).





Mňa osobne zo všetkých dizajnérov zaujali najviac Robert Vrzala, Jana Pištejová a značka Timberland. Ich módne show boli oproti ostatným vo všetkom iné a originálne. Neboli to len klasické prehliadky o tom, že sa po móle prejde pár modeliek a modelov. Jana Pištejová ale zabodovala na plnej čiare. Už minulý rok, som bol z jej show nadšený. Tentokrát Rytmusa na móle vystriedala Dara, ktorá bola skvelá! Ver mi  ;-) 



Čo sa týka mojich outfitov na jesenné BMD, stavil som na to v čom sa cítim pohodlne a páči sa mi to. Preto je tam čierna, preto je tam klobúk a preto je tam aj mne momentálne veľmi obľúbená bordová.



Outfit Day 1: Jacket - H&M, Shirt - Reserved, Jeans - Primark, Shoes - Zara, Belt - H&M



Outfit Day 2: Jacket - Istanbul, Shirt - H&M, Jeans - Bershka, Shoes - Nike Rosherun, Hat - Reserved, Accessories - River Island




Outfit Day 3: Coat - Pull&Bear, Shirt - H&M, Jeans - Primark, Shoes - Nike, Hat - Luxury Mall Voderady

Foto: Lukáš Kolenič, Ramon Leško, Martin Rinčo, Michal Strapko




You Might Also Like

0 komentárov