Last days of Summer

11:53


A je po lete L Neviem ako pre vás, ale pre mňa je jeseň najhoršie ročné obdobie aké môže byť. Milujem leto, teplo a vodu. Milujem keď teploty atakujú hranice 40tok. A teraz? Vonku už chodím v troch až štyroch vrstvách a to ledva začal september. V novembri budem plakať od mrazu. Sychravé a upršané počasie, skutočne nie je nič pre mňa a nikdy ani nebude. Jediné pozitívum je snáď to, že konečne môžem prevetrať mnou tak milované mikiny, bundy a kabáty.

Moje leto trvalo našťastie aspoň o pár dní dlhšie, než to Slovenské. Prelom augusta a septembra som strávil v slnečnom Turecku. Možno ste zaregistrovali záplav fotiek priamo z dovolenky na mojom instagrame :D Poviem vám, dovolenka to bola skvelá. Moje nároky na hotel a všetko okolo sú niekedy až prehnané. Tu však nebola žiadna chyba. Personál, jedlo, prostredie, možnosti hotela..a ako čerešnička na torte, wi-fi ešte aj na móle sto metrov od pláže? Je skutočne vtipné chytať bronz, močiť si nohy v mori a pri tom sledovať, čo nového na instagrame :D Hotel Arcanus v Side vám vrelo odporúčam! J

Moje leto bolo krásne. Keď som v máji zoštátnicoval, vôbec som nevedel, čo od leta čakať. Spoznal som ľudí, ktorí mi zmenili všetky plány a od základov zmenili pohľad na život. Dovolím si skonštatovať, že môj život mi nabúrali v najlepšej možnej forme J Po niekoľkých rokoch som navštívil Tatry a musím povedať, že je tam naozaj krásne. Väčšinu leta som síce strávil v Trnave a Bratislave, v pamäti mám však stále aj perfektný narodeninový deň vo Viedni, skvelé tri dni v Brne, návštevu Žiliny s mojou milovanou Miškou, návštevu  Skalice a dva krásne dni v Prahe! J Najmä v posledných dňoch som si uvedomil, že je dôležité tešiť sa z každej chvíle a maličkosti. Treba si plniť svoje sny, nenechať sa nikým  a ničím odradiť, no najmä vážiť si ľudí, ktorí sú okolo nás a dať im to najavo , kým máme tú príležitosť...Mali by sme si vážiť to čo máme a byť za to vďačný.  

Fotky vznikli pár dní dozadu v nádhernom prostredí Tureckého mesta Side a areály nášho hotelu. Na sebe mám „komplet“ z H&M, okolo ktorého som chodil asi mesiac, kým som si ho zakúpil. Napriek tomu, že ma skutočne zaujal, nejako mu neviem nájsť uplatnenie a preto celé leto ležal v skrini. Obávam sa, že v tej skrini bude ležať ďalších pár mesiacov :D  







Outfit - Shirt: H&M, Shorts: H&M, Shoes: Comverse, Sunglasses: Pull&Bear, Snapback: Obey


You Might Also Like

3 komentárov

  1. Ten outfit je náhodou super, já bych ho ve skříni určitě nenechávala!
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ;) Pokúsim sa ho ešte niekedy využiť, aj keď v tejto podobe zrejme naň počasie už tento rok nebude :D Aspoň nie na Slovensku :/

      Odstrániť