Ripped jeans for summer

22:28


Ahojte! Síce som mal v pláne ozvať sa s nejakým postom z metropoly našich susedov, ale na fotenie vôbec nebol čas :-D Ak chcete lacno nakúpiť a máte chuť cestovať, určite si do diára zaznačte nákupy v Českej Republike! Za tých pár dní čo som bol v Prahe, som sa na vlastné oči presvedčil, že v porovnaní s cenami u nás na Slovensku, je Česko tak o 30% lacnejšie.


Či už je to jedlo alebo oblečenie. Napríklad také sako v Zare, ktoré u nás aktuálne stojí 40€, som v Prahe kúpil za zhruba 25€. Čo sa však týka výberu, tak až na pár obchodov, ktoré na SK nenájdeme som ostal sklamaný (taký Topshop/Topman sa tomu Londýnskemu ani  zďaleka nepribližuje). U nás je podľa môjho názoru výber rovnaký a v niektorých prípadoch dokonca lepší. Môj pohľad je však zrejme skreslený tým, že som zámerne nič nehľadal a nebol som v Prahe primárne kvôli nákupom.


Tentokrát sme fotili v Trnave. Ako vidíte, tropické teploty už prinútili aj mňa vykašlať sa na čiernu a dlhé nohavice či košeľu. Roztrhané kraťasy, ktoré mám na sebe, som si kúpil pár týždňov dozadu vo Viedni v Hollisteri. Mali 70% výpredaje a keď som videl ich cenu, vôbec som s kúpou neváhal. Niekto si možno povie, že to je už príliš. Ja som ale presne takýto kus „handry“ hľadal! O fotky sa opäť postarala Miška, s ktorou sme sa po dlhšej dobe stretli v Trnave, kde opäť priniesla vietor! A to do slova a do písmena! :-D  

+ príde vám môj vak až moc modrý, alebo ste tiež názoru, že modrej nikdy nie je dosť? :-D 







Outfit - T-shirtZara, Jeans: Hollister, Shoes: Adidas, Bag: Fred Perry, Sunglasses: Pull&Bear, Accessories: Primark

You Might Also Like

4 komentárov

  1. aké krásne ♥

    http://miskaholla.blogspot.co.at/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Outfit je super a velmi ti svedci! :)) ten modry vak sa mi velmi paci! Obdivujem, ze ta tropicke teploty donutili zanevriet na ciernu, mne sa to este nestalo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) Som rád že sa páči, najmä vak :D A vždy hľadám čiernu alternatívu aj tak, ale už som si povedal, že mi to za to nestojí, keď je vonku skoro 40 :D :D

      Odstrániť