Colors ewerywhere!

23:27


Viac farby som asi vo svojom živote ešte nevidel! To je veta, ktorá najviac vystihuje moje pocity z dnešného The Color Run v Bratislave. Poviem vám, nie som žiaden bežec, ale o tom to ani nebolo. Ak som však ja mohol dostať medailu za beh, tak už je možné všetko! Niekoľko tisíc ľudí sa dnes stretlo v našej metropole bez rozdielu veku, pohlavia či národnosti. Skutočne som za celú akciu nevidel nikoho zamračeného, nikoho so zlou náladou. Milujem čiernu, ale farby zrejme naozaj pôsobia pozitívne. Aspoň mňa maximálne dobili energiou :-) (Nohy ma ale budú bolieť ešte aj zajtra).

Ak ste sa tohto "behu" nezúčastnili, naozaj máte čo ľutovať! Zo začiatku to síce vďaka "uniforme" v podobe bielych tričiek, podľa mňa vyzeralo ako na spartakiáde, nikto ale nemusel riešiť, čo si oblečie. Nájsť niekoho v dave, kde má každý biele tričko a farebnú čelenku bola ale ozaj fuška! :-D Nakoniec sme sa však stretli aj so skvelou Soňou, pokecali a dokonca si spolu "zabehli" :-D Celé to bola veľmi podarená akcia a ak sa bude budúci rok opakovať, určite neváhajte a zúčastnite sa! Počasie dopadlo na výbornú a Bratislava dnes zrejme bola najfarebnejšie mesto na svete :-) My sme spolu s Miškou boli na akcii pracovne, ani to nám však nebránilo v tom, aby sme si to užili naplno.

Majte pekný deň! ;-)





Foto: Lukáš Kolenič

You Might Also Like

6 komentárov

  1. som rada, že si sa nakoniec ukecal na beh :) vidíš ako bolo krásne :D aj s boľavým kolenom ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Looks like fun :)

    http://oliverwaldmeier.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fun post!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som chcela ísť takisto, ale nejako sa mi nepodarilo dostať sa do Bratislavy :/ Tak snáď nabudúce :)
    THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť