Tri mesiace bez blogu, plné bloggerov.

10:52


Ahojte! Po dlhšej než dlhej dobe sa opäť ozývam. Posledný príspevok som publikoval pred viac ako tromi mesiacmi. Prečo? Sám neviem.

Mal som však toho skutočne veľa. Prestal som pracovať ako asistent predaja v New Yorkery, čo napriek všetkým negatívam, malo viac pozitív. Až na jednu výnimku sme boli skutočne skvelý kolektív a bola to práca, kde som sa tešil. Koncom apríla som začal pracovať ako redaktor pre Star Production (My Dreamjob!!!), kde spolu so mnou nastúpila aj moja skvelá kamarátka a bloggerka Miška ;-) Následne sa mi podarilo úspešne zoštátnicovať (Sám sa tomu čudujem, keďže som viac času venoval sledovaniu seriálov, či horekovaniu nad tým, ako je toho učenia veľa). Poviem vám, bolo to o nervy, človek nechce sklamať ostatných, no najmä sám seba a potom sami neviete čo skôr a nakoniec radšej nerobíte nič. Od konca mája si však užívam vytúžené voľno a som rád, že do konca septembra školu riešiť nemusím.


Vďaka práci redaktora, ktorá u mňa spočíva hlavne v písaní článkov pre ŽenskyWeb.sk (Nie, nepíšem o menštruácii, ako podotkla jedna moja kamarátka) som sa už zúčastnil množstva skvelých akcií a zoznámil s kopou zaujímavých ľudí. Spomenúť určite musím Lapkinn, ktorá sa stala slovenskou fashion bloggerkou roka 2014. Stretli sme sa spolu v Parndorfe, na spoločnom fotení slovenských bloggerov. Pre mňa ako fanúšika jej blogu, to bolo veľmi príjemné stretnutie :-) Vďaka mojej práci som sa zúčastnil jarných aj letných Bratislavských módnych dní. Považujem to za skvelú príležitosť, pretože je fajn, vidieť takýto veľký event aj zo zákulisia. Sako, ktoré vidíte na týchto fotkách, bolo kupované práve kvôli letným BMD. Idea môjho outfitu bola jasná. Všetko čierne a k tomu svieže sako, aké v mojom šatníku doteraz chýbalo (Stále sa najde, niečo čo ešte nemám). Inak, okuliare som vychytal v Primarku, za smiešnu cenu 1€ :-D O fotky sa postaral môj spolubývajúci, fotograf Zedrich. Fotili sme v Nedeľu doobeda a vonku bolo asi 35 stupňov. Zrejme si teda viete predstaviť, aká mi bola v tom saku „zima“.

Ale dosť bolo slov. Neseďte na zadku a užívajte si leto a slnečné lúče, aspoň tak ako ja. Čoskoro sa ozvem opäť ;-) 






Outfit - Jacket: Zara, T-Shirt: Koton, Jeans: H&M, Shoes: Converse, Accessories: Primark

You Might Also Like

13 komentárov

  1. Nice post :)

    https://therealdailyupdates.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja len ze.. ze to, ze nam mazes komenty ti uz teraz patri cestne miesto v jednom z nasich buducich artiklov hehhe.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím že nie som jediný, kto niečo maže a ignoruje;)

      Odstrániť
  3. Letos jsem si oblíbil outfity kombinace krátkých kalhot a blazeru.
    Takže za mě oba palce nahoru.
    www.grandeleganza.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Letos jsem si oblíbil outfity kombinace krátkých kalhot a blazeru.
    Takže za mě oba palce nahoru.
    www.grandeleganza.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Letos jsem si oblíbil outfity kombinace krátkých kalhot a blazeru.
    Takže za mě oba palce nahoru.
    www.grandeleganza.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť