Grey is good

15:24


Čiernu má rád takmer každý a zrejme sa nenájde nikto, kto by nemal nejaký kúsok v tejto farbe, ktorá vlastne farbou ani nie je. Keď otvorím svoju skriňu, tak aj u mňa čierna už niekoľko rokov dominuje. Zdatne ju však dobieha práve sivá. Mikiny, tričká, nohavice a najnovšie aj klobúk práve v sivej farbe ma sprevádzajú skoro každý deň.

Po „pharrell-ovskom“ klobúku som pokukoval už zhruba rok, kúpil som si ho však len pred niečo vyše mesiacom. Prvý krát mi podobný klobúk padol do oka, minulý rok v Istanbule. Bohužiaľ som zaváhal a nekúpil som si ho, čo som neskôr ľutoval. Všetky slovenské obchody sú plné klasických "slameniakov" a preto sa mi zdalo nájdenie toho pravého v našich zemepisných šírkach takmer nemožné. Nakoniec som úplne náhodou tento sivý objavil v Reservede. Pôvodne som chcel síce čierny, ale tento mi hneď padol do oka

Fotili sme pár dní dozadu v Bratislave pred Euroveou a o fotky sa zase raz postarala Miška ;-) Ako zvyčajne v tomto období, nábrežie Dunaja bolo plné do posledného miesta, takže o divákov nebola núdza. Samozrejme nám neostalo na fotenie veľa času, pretože sme podľahli výpredajom. Na to sme si ale už zvykli :-D  





Outfit - T-Shirt: H&M, Jeans: H&M, Hat: Reserved, Shoes: Nike Rosherun, Packbag: Cayler&Sons, Accessories: Primark

You Might Also Like

13 komentárov

  1. Jednoduché, ale vypadá to skvěle:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V prvom rade t veľmi pekne ďakujem za krásny komentár na mojom blogu, vieš isto ako to poteší! Outfit sa mi veľmi páči, milujem jednoduchosť a presne takto by mala vyzerať, osviežená klobúkom! Páči sa mi, že sa ho nebojíš nosiť, len tak ďalej :)

    http://vikibatalik.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš začo a tiež ďakujem veľmi pekne :)) Myslím si, že do roka budú aj u nás klobúky bežné, tak ako snapbacks, ktoré u nás ešte 3-4 roky dozadu nenosil skoro nikto a už vôbec nie baby :D A veru sa ho nosiť nebojím, skôr by som ho najradšej nosil stále :D

      Odstrániť
  3. So cool, nice style !!


    xx

    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Cool outfit !

    http://www.fruityandpassion.com/2015/07/paris-fashion-week-look.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
  5. šedá barva je super !! jde jednoduše kombinovat jak s černou nebo bílou, tak i pastelouvými barvami třeba v podobě barevných bot nebo tašky s potiskem. Podle mě je to super věc, velice rád nosím šedý věci :D za m ě máš určitě jedničku ! :)

    www.lifebythomas.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šedá je nová čierna! :D Ja tie farebné veci aj tak nejak obchádzam aj keď sa mi páčia tak väčšinou skončím pri čiernej, hnedej, šedej a podobne :D A ďakujem za milé slová ;)

      Odstrániť
  6. Moc se mi líbí kombinace klobouku s basic tričkem.Paráda.
    www.grandeleganza.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť