I love my hat

0:04


Áno. Zase s tým istým klobúkom. Jednoducho som si ho zamiloval a nemám v pláne ho prestať nosiť! :D Opäť sa mi nejako nepodarilo ozvať skôr, tak až teraz, spoza hraníc. Ak sledujete môj instagram, už asi viete, že momentálne som v Prahe. 

Nie som tu prvýkrát, no stále som tomuto mestu nejako neprišiel na chuť. Je tu krásne, ale.. Myslím si, že taká Viedeň má oveľa väčšie čaro. Dokonca aj naša „malá“ Bratislava sa mi z nejakého dôvodu páči viac. Aj tak som ale rád, že zo zabehnutého stereotypu som si mohol na pár dní odbehnúť a spoznať metropolu našich susedov o čosi viac.

O fotky sa už tradične postarala moja dobrá kamarátka Miška. Fotili sme niekoľko dní dozadu pri novej budove SND, kedy neboli vonku tropické horúčavy (aj vám sa už podarilo dostať úpal?). Dala sa zniesť aj nejaká tá mikina. Táto konkrétne pochádza z kolekcie Rihanny pre River Island a priniesol som si ju asi dva roky dozadu z Dublinu. Priznám sa, napriek tomu, že ju mám veľmi rád, tak ju moc nenosím. Aj vám sa stáva, že svoje veci máte buď tak radi, že ich nosíte skoro stále (Budem sa opakovať, ale u mňa aktuálne klobúk!), alebo naopak vôbec a šetríte si ich na nejaký super moment?


Užite si víkend, ozvem sa po mojom návrate z Prahy! ;) 




Outfit - Sweatshirt: Rihanna for River Island, T-Shirt: Primark, Jeans: Bershka (+ DIY), Shoes: Nike Rosherun, Hat: Reserved, Accessories: Primark

You Might Also Like

0 komentárov