Katarína na blate, Veľká noc na ľade!

20:21


Myslím si, že nadpis článku hovorí za všetko. Za posledný týždeň možno napadlo viac snehu, než za celý december. Poviem vám, ja už som bol pripravený na príchod leta a nie na snehové fujavice. Ak sa počasie už tradične nemýli, od budúceho týždňa by sa teploty mali začať pohybovať od 15 stupňov hore, čo ma nesmierne teší! Ak nič iné, tak určite si aspoň nájdem oveľa viac dôvodov na to, prečo nepísať bakalárku (mať 20 dní do odovzdania je celkom deprimujúce!).

S Miškou sa nám podarilo prvé (posledné?) jarné dni využiť a spraviť nejaké fotky ešte predtým než celé Slovensko zapadlo snehom. Košeľu, ktorú mám na fotkách som si tento rok priniesol z Londýna a myslím si, že zaujme už na prvý pohľad. Je z Primarku a stála bezmála 10 libier.

Minulú Nedeľu som sa ocitol v bratislavskej Starej tržnici na akcii Fashion Show Recyklovanej Módy. Malo to celkom veľké promo, takže ste to možno zaregistrovali alebo tam aj boli. Mal som možnosť vidieť túto akciu nielen ako divák, ale byť aj priamo v zákulisí ako fotograf. Nakrúcali sme tu material, pre našu študentskú televíziu FMK TV a akcia to bola vydarená! Niektoré modely naozaj vyzerali dobre a boli nositelné aj v bežný deň.

Potom som sa bohužiaľ stretol s kamarátom, ocitol sa v nákupnom centre a už asi viete ako to dopadlo. Ako naschvál mali všade nejaké zľavy alebo výhodné ponuky, kedy pri kúpe dvoch kusov máte ten druhý za polovicu. No nekúp to!

Okrem toho som sa prekvapivo venoval aj škole a napísal blog na tému "kvalitných/nekvalitných slovenských škôl". Ak by vás zaujímal môj názor na túto tému, budem rád ak si kliknete na moje SMEčko ;-)





Outfit: Jacket: Pull&Bear, Shirt: Primark, Jeans: Bershka, Shoes: Zara, Sunglasses: Primark

You Might Also Like

10 komentárov

  1. slusii! uplne jiny styl nez obvykle mivas:) krasna kosile;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka ;) Čas od času mám náladu vzdať sa toho svojho "štýlu" a byť iný :D

      Odstrániť
  2. veľmi pekné :) košeľa ma hneď zaujala v kombinácií so sakom :)

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ;) Tá košeľa asi zaujme každého či už negatívne alebo pozitívne :D

      Odstrániť
  3. kosela ma zhypnotizovala :-D
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Cool shirt!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpovedaťOdstrániť