FASHION NA MAX

15:25


Ahojte, ako som už spomínal, tak v marci som mal možnosť byť súčasťou veľkej akcie s názvom Fashion Na Max. Spojili sme tanec, hudbu a módu a vytvorili zrejme najväčšiu módnu prehliadku v Trnave za posledné roky (storočia?). Ak ste z nejakého dôvodu v stredu 18.Marca na prehliadke neboli, pozrite si aftermovie a aj našu hudobnú reláciu eFMjúzik.

Na prehliadke som sa podieľal po organizačnej stránke ale vyskúšal som si aj to, aké to je byť modelom (neoficiálne som vyhral zrejme cenu, za najuponáhlanejšieho modela ever!). Riešiť veci okolo prehliadky sme začínali už koncom minulého roka. Najviac práce však bolo posledné dva týždne pred prehliadkou. Fotenie billboardu a celkového vizuálu, nácviky choreografií v neskorých nočných hodinách či výbery outfitov. Poviem vám, niekedy nám nebolo všetko jedno a neskutočne sme nadávali, že sme sa do toho dali :D

Najhorší bol výber jednotlivých kúskov oblečenia od značiek, ktoré sa do prehliadky zapojili. Niekedy naozaj nebolo z čoho vyberať a keď bolo, tak sa vyskytol nejaký problém či už s veľkosťou alebo neochotou predavačov a samotných majiteľov obchodov. Vďaka tejto skúsenosti som si uvedomil to, že práca stylistov nie je taká jednoduchá ako sa na prvý pohľad zdá. Musíte mať na pamäti to, či to bude všetko spolu nejako ladiť, či sa to bude hodiť konkrétnej osobe, ktorá to bude mať oblečené a ani sa nenazdáte a zistíte že ste strávili 9 hodín "nakupovaním". Ja osobne som ostal celkom v šoku, keď som zistil, že celková cena jedného z mojich predvádzaných outfitov bola takmer 600€!

Prehliadku sme organizovali v spolupráci s obchodným centrom MAX v Trnave, vďaka ktorému sme mali možnosť spraviť to naozaj vo veľkom štýle. Nebyť ich pomoci, zrejme by sme nemali také promo aké celá akcia mala. Bola sranda vidieť sa na plagáte v novinách, alebo na billboardoch :D S odstupom času môžem povedať to, že neľutujem, a na všetko spojené s touto akciou mám naozaj skvelé spomienky a teším sa na ďalší ročník!

eFMjúzik


FASHION NA MAX - AFTERMOVIE

You Might Also Like

0 komentárov