Pozdravujem neprajníkov!

1:00

   
     Práca, škola a s ňou blížiace sa štátnice. Poslednú dobu mám toho naozaj veľa a napriek tomu, som sa práve teraz konečne odhodlal k založeniu blogu. Doteraz som svoje "módne kreácie" ukazoval svetu len prostredníctvom facebooku či instagramu. Vždy som bol zvedavý, na reakcie ostatných. Otázku, či si založiť blog, som si preto kládol už pomerne dlho. Som veľkým fanúšikom cestovania a ako ste už asi pochopili, milujem módu (bohužiaľ!). Vďaka za akési rozhodujúce nakopnutie v blogovaní určite patrí Miške :) Sladký kukuč tejto blondínky môžete už niekoľko dní obdivovať na jej blogu alebo na fotkách nižšie! :)


     Myslím si, že byť na Slovensku bloggerom, je stále tak trochu odvaha. Neznámi ľudia si u nás nemajú vo zvyku len tak hovoriť, že vyzerajú super. Bolo by to predsa divné! Nestalo sa mi tu ešte, aby ma len tak na ulici zastavil niekto s tým, že mám super čiapku či tričko ako sa mi stalo v Istanbule alebo Londýne. Ak však na vás slováci vidia chybu, s radosťou vám to dajú najavo. Často sa na facebooku pozastavujem nad niektorými komentármi pri fotkách outfitov (iste viete, ktoré dve "fejsbukové" stránky mám na mysli). Ani mne sa mnoho vecí, trendov a kombinácií nepáči. Stojím si však za tým, že každému sa páči (hodí) niečo iné a dôležité je to, či je dotyčná osoba so sebou spokojná. Zbytočne na sebe máte najnovší módny výstrelok a ste bezchybne zladený, ak to neviete predať. Ak sa vám páčia priesvitné topánky a nafukovací vak, tak si ich kúpte a neriešte ostatných ;)

     Ako som už spomenul, milujem cestovanie. Preto sa trochu vrátim v čase a prikladám fotky ešte z Londýna, kde som bol na prelome januára-februára. Na fotkách to možno tak nevyzerá, ale vonku bola skutočne zima!  Ísť sa fotiť o 8 ráno, keď je zhruba 5 stupňov a mať na sebe dve vrstvy nie je zrovna najlepší nápad :D Londýn som navštívil po druhýkrát  a určite sa chcem vrátiť čoskoro späť! Bombera, ktorú mám na fotkách bola kupovaná práve tu, v obchode New Look. Trochu ma mrzí, že na fotkách je dosť pokrčená, ale to je cena toho, že váš kufor, ktorý je skoro väčší než hotelová izba je aj vaša skriňa :D  



Outfit: Bomber Jacket: New Look, Jeans: Bershka, Shirt: Primark, T-Shirt: Peek&Cloppenburg, Cap: Adidas, Shoes: Aldo


+ bonus


You Might Also Like

7 komentárov

  1. super fit! :) kiežby sa viacej chlapov obliekalo ako ty :))

    Michellee's kingdom

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka :) Budem sa snažiť potešiť aj nabudúce ;)

      Odstrániť
  2. Kamo tvoj outfit je horsi jak od 15rocneho futbalistu. Neber to ako urazku ale ak to myslis s modou aspon kus vazne a nie len ako kundolap na pipky, tak sa zacni rozhliadat po inspiracii na diametralne odlisnych miestach

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nuž, nemôžem vyhovieť každému :) Každopádne ďakujem za tvoj názor ;)

      Odstrániť