Hello Spring!

3:36


     Ahojte! Po viac ako týždni sa opäť ozývam :-) Poviem vám, posledný týždeň bol skutočne náročný! V Trnave sme organizovali módnu prehliadku Fashion Na Max pre obchodné centrum MAX a na blog som vôbec nemal čas. Bolo okolo toho neskutočne veľa práce najmä posledné dni pred prehliadkou. Človeka by ani nenapadlo, koľko roboty bude okolo výberu outfitov pre všetky modelky a modelov. Poznáte tie "príjemné" slovenské predavačky? Ak nie, tak vám rád dám zoznam obchodov, v ktorých ich nájdete.
   
     Nebol som len jedným zo stylistov prehliadky ale aj model :-D Nepovedal by som, že nácvik jednoduchých choreografií (v mojom prípade veľmi rýchleho chodenia do hudby, ktoré sa snaží miestami vyzerať ako tanec) zaberie toľko času. Všetko však dopadlo na výbornú a účasť aj reakcie divákov boli skvelé. Záznam z prehliadky a aftermovie by mal byť čoskoro! Sám som naň zvedavý, kedže prehliadku som si nemal možnosť užiť ako divák. Ak chcete vidieť nejaké fotky z prehliadky, tak navštívte môj instagram ;-)


     Vo štvrtok sme mali spolu so spolužiačkou v pláne  zavrieť sa v univerzitnej knižnici v Bratislave a poctivo písať bakalárku (toto slovo už aj vo mne začína budiť hrôzu!). Nejak sme sa však ocitli vo vlaku do Rakúskej metropoly. Milujem Viedeň a pri každej príležitosti sa rád do tohoto mesta vraciam. Poznáte ten pocit, keď prídete niekde kde ste cudzí, ale cítite sa tam ako doma?

     Pracovný v mojom prípade bol aj víkend. Sobota ale bola viac než skvelá! V bratislavskom centre Bory Mall bola akcia Fashion Positive. Tu okrem iného vystúpila aj Dara Rolins. Na tomto evente sme boli pracovne z FMK TV, vďaka čomu som mal možnosť urobiť s Darou rozhovor. Zanechala vo mne super pocit. Chovala sa k nám milo, išla z nej neskutočná energia a bola veľmi priateľská.

     Napriek nedostatku času sme si s Miškou našli chvíľu času a využili prvé slnečné lúče. Vybehli sme do ulíc Trnavy a nafotili pár fotiek. Ja som konečne bez obáv vytiahol svoje nové airmaxy a vyšiel von bez zimnej bundy alebo kabátu ktorých už mám dosť.




 Outfit: Sweatshirt: Primark, T-shirt: Bershka, Jeans: Zara, Belt: Bershka, Shoes: Nike AirMax, Sunglasses: Primark

You Might Also Like

8 komentárov

  1. air max su uz nutnost ako obciansky :-D inak hodnotim ako fajn look
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jee, tak záznam z přehlídky by mě docela zajímal ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratuluju k přehlídce a ty spontánní tripy místo psaní bakalářky taky praktikuju:))) jinak outfit je skvělý a boty vážně pecka!!:)
    Style by Eliza

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ;) U mňa sú bohužial tie "spontánní tripy" oveľa častejšie než písanie bakalárky a všetky moje vlastné termíny som nejak nedodržal :D

      Odstrániť
  4. Byť jsem narazil na tento blog náhodou, musím říct, že mě hned zaujal a first of all, po přečtení článku přiznávám, že máš můj velký respekt! Musí to být neskutečný zážitek být součástí něčeho takového, jako je pořádání přehlídek a sám být modelem.. možná je to pro tebe rutina, nevím, četl jsem zatím jenom jeden článek, ale i tak bych rád jednou byl, byť v jiném oboru, součástí větší akce, kde člověk ukáže, co v sobě vlastně má! :) RESPEKT!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lol, naozaj v dobrom ma tvoj komentár prekvapil! ;) Som rád, že ťa môj blog zaujal. Snáď zaujmem niečim aj nabudúce ;) Za modela sa určite nepovažujem, ale bola to zaujímavá skúsenosť :D Uvidíme, možno aj niekedy nabudúce...organizovanie čohokoľvek je podla mna vždy v konečnom dôsledku super skúsenosť a stojí to aj za ten čas a nervy, keď človek vidí výsledok! Držím palce nech máš možnosť tiež niečo podobné skúsiť ;)

      Odstrániť