Aj zlá reklama, je reklama.

22:32


     Ahojte! Neviem ako vy, ale ja som nesmierne rád, že konečne začala Jar! Zima ako taká mi síce nevadí (klamem sám seba, nemám ju rád a neprekážalo by mi, keby je celý rok 40stupňov v tieni), ale leto je leto. Konečne sú preč dni, kedy som po tme chodil do školy aj zo školy či práce. 

     Prvé slnečné lúče sme sa spolu s Miškou rozhodli využiť produktívne a nesedieť doma na zadku. (A nepísať bakalárku!). Samozrejme, prvotná predstava veľkolepého fotenia s obrovským héliovým balónom nevyšla a vystačili sme si aj bez neho (balóny majú predsa aj v KFC a zadarmo!). Snáď nabudúce. Tiež sme pozabudli na to, že ešte nie je jún, kedy je vonku svetlo aj o siedmej večer. Preto fotky niesu až také slnečné, aké sme chceli aby boli :D Fotky nájdete v celom článku :)

     Ničím výnimočný, prevažne denimový outfit som doplnil modrým vakom Fred Perry a tričkom od Beyoncé. Vo všeobecnosti mám potlače ľudí na tričkách v obľube a toto rád nosím najmä pre super spomienky na koncert Mrs. Carter. Poviem vám, Beyoncé je naozaj pani a stáli zato aj tie nekresťansky drahé lístky! Bol som na Rihanne, Calvinovi Harrisovi, One Republic či Katy Perry (neprekvapila a spievať skutočne nevie) ale jedine z Bey vo mne dodnes ostalo to neskutočne veľké, po-koncertné WAU!

     V závere tohoto príspevku ďakujem všetkým (aj prispievateľom rôznych fór), že zavítali na môj blog a venovali mu už po prvom príspevku svoju pozornosť! Riadim sa tým, že aj zlá reklama je reklama. Veď ako sa hovorí, čísla sú čísla. Skromne som dúfal, že za prvý týždeň si na môj blog klikne možno nejakých 200 ľudí. Sklamal som sa. Je vás viac. Ďakujem za kritiku a ak som niekoho zaujal, tak ma to teší :) Služba Blogger je ako som dnes zistil viac inteligentná, než by si človek bol myslel. Ukáže vám aj to, kto, kde a kedy vás mal chuť spomenúť.

     Dnes si môže blog založiť naozaj ktokoľvek. Napríklad aj Ty! ;) Takže ak nad tým uvažujete a myslíte si, že vás to bude baviť, neváhajte a choďte do toho! Ja osobne milujem módu a aj svoju flanelku, ktorú s obľubou nosím uviazanú okolo pása. Je predsa rok 2015 a každý má na výber. Niekto sa rozhodne pre copík aka. "som samuraj" a niekto pre kockovanú košeľu, ktorou paroduje farmára z čias nežnej revolúcie. Čo už, každý sme nejaký a práve táto rozmanitosť je na svete najlepšia. Na koniec dodám len to, že sa nepovažujem za módneho guru či všeznalca ani pseudo Kanye Westa. Páčiť sa predsa všetkým nemôžem a ani nechcem. #UntilYouHateMe


Outfit: Jacket: Zara, Jeans: Bershka (+DIY), T-Shirt: Beyoncé, Shoes: Nike AirMax, Bag: Fred Perry, Sunglasses: Primark

You Might Also Like

0 komentárov